Rejestracja

Rejestrując się na witrynie „FORUM Łódzkich Mam” akceptujesz wyszczególnione poniżej postanowienia. Jeśli ich nie akceptujesz, opuść to miejsce, naciskając przycisk „Nie akceptuję”. Administracja witryny „FORUM Łódzkich Mam” ma prawo w dowolnym czasie zmienić poniższe postanowienia, informując cię o zmianach, niemniej wskazane jest, aby użytkownicy sami regularnie zaglądali do tego regulaminu. Korzystanie z witryny „FORUM Łódzkich Mam” po zmianach regulaminu oznacza, że akceptujesz te zmiany ze wszelkimi konsekwencjami prawnymi.


INFORMACJE OGÓLNE
1.Forum Portalu służy wymianie poglądów, doświadczeń, informacji pomiędzy Użytkowniczkami. Przedmiotem wypowiedzi na forum powinny być tematy związane z rodzicielstwem oraz regionem łódzkim.
2.Portal nie bierze odpowiedzialności za treści prezentowane na forum przez Użytkowników. W szczególności portal nie odpowiada za skutki stosowania się przez kogokolwiek do porad i informacji udzielanych przez Użytkowniczki.
3.Korzystanie z forum jest bezpłatne. Każdy zarejestrowany Użytkownik może umieszczać na forum swoje wypowiedzi.
4.Wypowiedzi Użytkowników są przechowywane przez Portal.
5.Zabronione jest umieszczanie wypowiedzi, które naruszają obowiązujące prawo, a w szczególności zawierają treści lub materiały pornograficzne, nawołujące do nienawiści, dyskryminacji z jakiejkolwiek przyczyny, dotyczą produktów, których obrót jest zakazany prawem, są wulgarne, obsceniczne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami, naruszają dobra osobiste innych osób.
6.Zabronione jest także umieszczanie, bez uprzedniej zgody Portalu, wypowiedzi zawierających linki do stron www oraz treści reklamowe.
7.Naruszenie postanowień punktów 5 lub 6 może skutkować trwałym i natychmiastowym usunięciem Użytkowniczki z forum, wraz z usunięciem jej wypowiedzi, a w przypadku naruszenia punktu 5 także powiadomieniem organów ścigania.
8. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów/prac, należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich. Posty naruszające te prawa mogą zostać usunięte, a użytkownik dostanie ostrzeżenie.
9.Portal zastrzega sobie prawo do zamykania, przerywania lub zmiany każdego wątku na forum, a także do przenoszenia wypowiedzi niezwiązanych z tematem, w którym zostały umieszczone do odpowiedniego tytułu.
10.Nick użytkownika nie może być adresem żadnej strony ani zawierać wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne.
11. Zanim założysz nowy temat, zobacz czy już taki nie istnieje - używaj funkcji SZUKAJ
12. Nie pisz wyłącznie DUŻYMI LITERAMI, nie formatuj niepotrzebnie czcionki.
13. Obowiązującym językiem jest język polski. Używanie innych języków dozwolone jest w ograniczonym zakresie.

MASOWA KORESPONDENCJA
1. Rejestracja oznacza akceptację wysyłanych okresowo masowych korespondencji.
2. Masowa korespondencja może być rozesłana:
- okolicznościowo, np. święta,
- w celach informacyjnych,
- w celach reklamowych.
3. Rezygnacja z otrzymywania korespondencji jest możliwa tylko poprzez skasowanie konta

PODPISY
1. Zabronione jest umieszczanie wulgaryzmów wszelkiego typu w podpisach oraz obrazków o rozmiarach większych niż 400 x 100 pixeli (max. wysokość 100 px.)
2. Zabronione jest umieszczanie w podpisie linków do komercyjnych stron internetowych (czyli stron oferujących jakiekolwiek usługi).
3. Podpis nie może swoim wyglądem razić innych uczestników forum.
4. Zabronione jest umieszczanie podpisów przez firmy (bez zgody Administratora)

REKLAMA NA FORUM
1. Wszelkie komercyjne formy ogłoszeń / bannerów reklamowych na forum są płatne.
2. Dane adresowe i komercyjne oferty firm ślubnych dostępne są w Informatorze Miejskim na: www.lodzkiemamy.pl
3. Wszelkie informacje dot. cennika oraz form reklamowych na portalu / forum można uzyskać pod adresem lodzkiemamy@gmail.com

UWAGI KOŃCOWE
1. Osoby dokonujące rejestracji tym samym zgadzają się i akceptują niniejszy regulamin.
2. Osoba nie stosująca się do regulaminu, będzie karana ostrzeżeniami oraz banami.
3. Administratorzy Forum są autorami Regulaminu, mają prawo wprowadzana do niego zmian. Nie są jednak ponad Regulaminem, do zasad przez siebie wprowadzonych mają obowiązek się stosować, dając tym samym przykład wszystkim.
4. Ogłoszenia Administracji Forum, informacje o nowych Moderatorach, o zmianach w Regulaminie, o rozwiązaniach technicznych czy o wszelkich nowościach, które zaszły w portalu www.lodzkiemamy.pl publikowane są na forum w temacie "OGŁOSZENIA".
5. Administrator to też człowiek, nie bój się zadawać pytań, jeśli czegoś nie wiesz bądź nie rozumiesz. Jednak nieuzasadniona korespondencja na PW jest nie wskazana.

Akceptujesz zakaz publikowania wypowiedzi o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszającym cudze prawa autorskie i dobra osobiste. Naruszenie tego zakazu może skutkować dla ciebie całkowitym zablokowaniem dostępu do tej witryny, a twój dostawca internetu zostanie powiadomiony o twoim niewłaściwym zachowaniu. Wyrażasz zgodę na to, że „FORUM Łódzkich Mam” może w każdej chwili usunąć, zmienić, przenieść lub zamknąć każdy twój temat, post. Wyrażasz zgodę na zapisywanie wszystkich podanych przez ciebie informacji w naszej bazie danych. Informacje te nie będą przekazywane nikomu bez twojej zgody, ale ani „FORUM Łódzkich Mam”, ani phpBB nie ponosi odpowiedzialności za włamania do witryny, podczas których może dojść do kradzieży danych.