mama bez prawa do zasiłku

Wszelkie tematy związane z prawem od narodzin dziecka. Formalności urlopowe, przepisy prawne dotyczące mam.

mama bez prawa do zasiłku

Postautor: mamakasia » 11 wrz 2013, 12:17

mam nadzieję że we właściwym miejscu umieszczam temat- w razie potrzeby proszę o przeniesienie.
Może któraś z Mam była w podobnej sytuacji i poradzi ci z tym fantem zrobić. A mianowicie, byłam zatrudniona na zastępstwo do połowy kwietnia. W grudniu dowiedziałam się że jestem w ciąży, lekarz wystawił mi zwolnienie. Umowa nie została przedłużona do dnia porodu, wypłacany miałam zasiłek chorobowy. Córkę urodziłam w sierpniu i co dalej? Nie mam prawa do zasiłku, nie zarejestruję się w pośredniaku bo i tak nie wrócę teraz do pracy. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy są jakieś przepisy chroniące kobiety w ciąży zatrudnione na zastępstwo? Skąd brać środki na życie? Poradźcie


Obrazek


Obrazek
Obrazek

Obrazek
mamakasia
 
Posty: 28
Rejestracja: 10 wrz 2013, 14:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time

Re: mama bez prawa do zasiłku

Postautor: szaraczarownica » 11 wrz 2013, 14:21

Z tego co mi wiadomo nic nie możesz w tym momencie zrobić. Ja w ciąży nie pracowałam w ogóle, teraz też nie i dużo ludzi dookoła jest w szoku, że jak to żadne świadczenia mi nie przysługują. Ano żadne.
Awatar użytkownika
szaraczarownica
Moderator
 
Posty: 14783
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 187 times
Been thanked: 200 times

Re: mama bez prawa do zasiłku

Postautor: mamakasia » 12 wrz 2013, 7:36

polityka prorodzinna- żal się robi
Obrazek

Obrazek
mamakasia
 
Posty: 28
Rejestracja: 10 wrz 2013, 14:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time

Re: mama bez prawa do zasiłku

Postautor: szaraczarownica » 12 wrz 2013, 7:51