Sklepy przyjazne klientom

Czyli to, co My kobiety kochamy najbardziej (poza Naszymi dziećmi oczywiście :) )

Sklepy przyjazne klientom

Postautor: szaraczarownica » 08 gru 2015, 15:16

Pomyślałam sobie, że tak, jak odradzamy sobie niektóre sklepy, tak możemy polecić takie, które są bardzo proklienckie.

Ja zostałam bardzo miło zaskoczona przez obsługę reklamacyjną z Tchibo już 3 razy, z czego ostatni dzisiaj i stąd chęć podzielenia się tym z Wami.

Pierwszy i drugi raz dotyczyły inhalatora. Kupiłam inhalator ultradźwiękowy Medisany. Wszystko było dobrze przez 1,5 roku dopóki nie wlałam do środka Nebbudu (z Pulmicortem problemu nie było). Z membrany zaczęła schodzić farba, którą była pomalowana. Niby głupota, bo cząstki farby były spore, ale nie mam pewności, czy jakieś mniejsze nie były przy inhalacji wciągane do płuc. Oddałam do sklepu - po 2 tygodniach dostałam kurierem nówkę sztukę taki sam inhalator. Kolejna choroba, ten sam problem. Oddałam drugi raz. Po tygodniu!! przyszedł znowu nowy inhalator, tym razem wyższy model, zupełnie inna konstrukcja, nie ma już problemu z Nebbudem.
W instrukcji inhalatora napisane było, żeby nie wlewać sterydów. Ewidentnie moja wina, byłam przygotowana na odrzucenie reklamacji.

Jakiś czas temu w piżamce Stasia zepsuła się guma w spodniach. Spodnie są tak niefortunnie zszyte, że guma jest do nich przyszyta, więc nie mogę jej wyciągnąć, obciąć zepsutego fragmentu i zeszyć na nowo. Długo się zbierałam do ich zareklamowania, bo nie mogłam znaleźć faktury. Wczoraj znalazłam, ale w sumie nie wiem co mam zrobić. Mam formularz zwrotu, ale nie reklamacji. No to dzwonię. Zostałam zapytana czy nr konta, który mają w systemie się zgadza. Skoro tak, to zrobią mi od razu przelew na konto. Nie, nie będą odbierać, bo przy takiej cenie (niecałe 40 zł) im się to nie opłaca. Nikt nie pytał co się stało, nie sprawdzał zasadności reklamacji. Opadła mi szczęka :shock: Tak pozytywnie oczywiście :)

Także z całego serca polecam zakupy w Tchibo. Jak do tej pory to były dwa przedmioty reklamowane, a robię tam często zakupy. Jakość bardzo dobra, a obsługa reklamacyjna jak na razie dla mnie świetna.
Awatar użytkownika
szaraczarownica
Moderator
 
Posty: 14783
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 187 times
Been thanked: 200 times

Re: Sklepy przyjazne klientom

Postautor: krys_k » 08 gru 2015, 19:32

A kupujecie może w aliexpress? Pytam, bo ostatno na blogu kasi tusk usunęłam link- fuente w jednym z wpisów znalazłam info, że można tam kupować wielokrotnie taniej niż w pl. Tyle że idzie t 3 tygodnie. Próbował ktoś?

moim zdaniem odnośnik do bloga jest zbędny, więc usuwam, co by nikt nie miał wątpliwości czy próbujesz reklamować coś na naszym forum czy tez nie... i przypominam, że reklama jest zabroniona :)
Pozytywna :)
Awatar użytkownika
krys_k
 
Posty: 48
Rejestracja: 26 lip 2015, 10:05
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time

Re: Sklepy przyjazne klientom

Postautor: szaraczarownica » 08 gru 2015, 19:59

krys_k, to chyba nie jest pytanie zgodne z tematem. Są od tego inne wątki.
Awatar użytkownika
szaraczarownica
Moderator
 
Posty: 14783
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 187 times
Been thanked: 200 times

Re: Sklepy przyjazne klientom

Postautor: grafitowa » 13 gru 2015, 17:17

Napiszę na świeżo. W tygodniu jakoś zamawiałam internetowo rajstopy w sklepie łódzkiej firmy Gabriella. I wszystko okej, przesyłka dotarła, wczoraj chciałam założyć na imprezę tzw. Łódzką Rajtuzę, która kosztowała 25 zł i trach... przy pierwszym zakładaniu poleciało oczko z tyłu aż do kolana, no lipa totalna... ale weszłam dziś na FB i zauważyłam, że jedna laska miała ten sam problem, więc napisałam do nich i prosili, bym odezwała się mailem. Przeprosili i napisali, że nawet w najlepszych rajstopach zdarzają się takie niespodzianki i od razu zaproponowali, że wyślą mi jutro jeszcze jeden egzemplarz w ramach przeprosin. Szok! Bardzo dobre podejście do klienta! I wiecie, ja do nich wrócę, bo widzę, że im zależy na klientach. To w pewnym sensie reklama, ale z czystym sumieniem mogę polecić.
Awatar użytkownika
grafitowa
SuperMama
 
Posty: 3696
Rejestracja: 25 lis 2012, 16:35
Has thanked: 22 times
Been thanked: 34 times

Re: Sklepy przyjazne klientom

Postautor: Kamilka » 16 mar 2016, 14:34

Ja bardzo pozytywnie zaskoczona jestem sklepem Ecosac. Mam małą firmę i zależało mi na stworzeniu toreb papierowych, w których będę mogła wydawać produkty moim stałym klientom. Doradzili mi pomogli wybrać no i wspólnie zrobiliśmy piękne torby, a do tego są ekologiczne :)
Kamilka
 
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2016, 13:02
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Sklepy przyjazne klientom

Postautor: marta.kuzynowska » 10 lip 2018, 12:18

Ja to przede wszystkim lubię sklepy, w których ładnie pachnie i gra przyjemna muzyka, wiem, że to głównie aromamarketing i audiomarketing organizowany w większości galerii przez [reklama], ale jakoś przyjemniej na tych zakupach się przebywa. Co do obsługi klienta, to od lat bardzo cenię iSpoty, nie wiem czy to kwestia akurat tego resellera, czy po prostu Apple nakazuje wszystkim odgórnie przyjemne zachowania i przede wszystkim bardzo sprawny serwis.
marta.kuzynowska
 
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2018, 7:26
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Kobieta na zakupach

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości