Strona 1 z 1

Sklepy przyjazne klientom

Post: 08 gru 2015, 15:16
autor: szaraczarownica
Pomyślałam sobie, że tak, jak odradzamy sobie niektóre sklepy, tak możemy polecić takie, które są bardzo proklienckie.

Ja zostałam bardzo miło zaskoczona przez obsługę reklamacyjną z Tchibo już 3 razy, z czego ostatni dzisiaj i stąd chęć podzielenia się tym z Wami.

Pierwszy i drugi raz dotyczyły inhalatora. Kupiłam inhalator ultradźwiękowy Medisany. Wszystko było dobrze przez 1,5 roku dopóki nie wlałam do środka Nebbudu (z Pulmicortem problemu nie było). Z membrany zaczęła schodzić farba, którą była pomalowana. Niby głupota, bo cząstki farby były spore, ale nie mam pewności, czy jakieś mniejsze nie były przy inhalacji wciągane do płuc. Oddałam do sklepu - po 2 tygodniach dostałam kurierem nówkę sztukę taki sam inhalator. Kolejna choroba, ten sam problem. Oddałam drugi raz. Po tygodniu!! przyszedł znowu nowy inhalator, tym razem wyższy model, zupełnie inna konstrukcja, nie ma już problemu z Nebbudem.
W instrukcji inhalatora napisane było, żeby nie wlewać sterydów. Ewidentnie moja wina, byłam przygotowana na odrzucenie reklamacji.

Jakiś czas temu w piżamce Stasia zepsuła się guma w spodniach. Spodnie są tak niefortunnie zszyte, że guma jest do nich przyszyta, więc nie mogę jej wyciągnąć, obciąć zepsutego fragmentu i zeszyć na nowo. Długo się zbierałam do ich zareklamowania, bo nie mogłam znaleźć faktury. Wczoraj znalazłam, ale w sumie nie wiem co mam zrobić. Mam formularz zwrotu, ale nie reklamacji. No to dzwonię. Zostałam zapytana czy nr konta, który mają w systemie się zgadza. Skoro tak, to zrobią mi od razu przelew na konto. Nie, nie będą odbierać, bo przy takiej cenie (niecałe 40 zł) im się to nie opłaca. Nikt nie pytał co się stało, nie sprawdzał zasadności reklamacji. Opadła mi szczęka :shock: Tak pozytywnie oczywiście :)

Także z całego serca polecam zakupy w Tchibo. Jak do tej pory to były dwa przedmioty reklamowane, a robię tam często zakupy. Jakość bardzo dobra, a obsługa reklamacyjna jak na razie dla mnie świetna.

Re: Sklepy przyjazne klientom

Post: 08 gru 2015, 19:32
autor: krys_k
A kupujecie może w aliexpress? Pytam, bo ostatno na blogu kasi tusk usunęłam link- fuente w jednym z wpisów znalazłam info, że można tam kupować wielokrotnie taniej niż w pl. Tyle że idzie t 3 tygodnie. Próbował ktoś?

moim zdaniem odnośnik do bloga jest zbędny, więc usuwam, co by nikt nie miał wątpliwości czy próbujesz reklamować coś na naszym forum czy tez nie... i przypominam, że reklama jest zabroniona :)

Re: Sklepy przyjazne klientom

Post: 08 gru 2015, 19:59
autor: szaraczarownica
krys_k, to chyba nie jest pytanie zgodne z tematem. Są od tego inne wątki.

Re: Sklepy przyjazne klientom

Post: 13 gru 2015, 17:17
autor: grafitowa
Napiszę na świeżo. W tygodniu jakoś zamawiałam internetowo rajstopy w sklepie łódzkiej firmy Gabriella. I wszystko okej, przesyłka dotarła, wczoraj chciałam założyć na imprezę tzw. Łódzką Rajtuzę, która kosztowała 25 zł i trach... przy pierwszym zakładaniu poleciało oczko z tyłu aż do kolana, no lipa totalna... ale weszłam dziś na FB i zauważyłam, że jedna laska miała ten sam problem, więc napisałam do nich i prosili, bym odezwała się mailem. Przeprosili i napisali, że nawet w najlepszych rajstopach zdarzają się takie niespodzianki i od razu zaproponowali, że wyślą mi jutro jeszcze jeden egzemplarz w ramach przeprosin. Szok! Bardzo dobre podejście do klienta! I wiecie, ja do nich wrócę, bo widzę, że im zależy na klientach. To w pewnym sensie reklama, ale z czystym sumieniem mogę polecić.

Re: Sklepy przyjazne klientom

Post: 16 mar 2016, 14:34
autor: Kamilka
Ja bardzo pozytywnie zaskoczona jestem sklepem Ecosac. Mam małą firmę i zależało mi na stworzeniu toreb papierowych, w których będę mogła wydawać produkty moim stałym klientom. Doradzili mi pomogli wybrać no i wspólnie zrobiliśmy piękne torby, a do tego są ekologiczne :)

Re: Sklepy przyjazne klientom

Post: 10 lip 2018, 12:18
autor: marta.kuzynowska
Ja to przede wszystkim lubię sklepy, w których ładnie pachnie i gra przyjemna muzyka, wiem, że to głównie aromamarketing i audiomarketing organizowany w większości galerii przez [reklama], ale jakoś przyjemniej na tych zakupach się przebywa. Co do obsługi klienta, to od lat bardzo cenię iSpoty, nie wiem czy to kwestia akurat tego resellera, czy po prostu Apple nakazuje wszystkim odgórnie przyjemne zachowania i przede wszystkim bardzo sprawny serwis.