"Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami internetowymi

Czyli to, co My kobiety kochamy najbardziej (poza Naszymi dziećmi oczywiście :) )

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kasieńka 85 » 04 lut 2015, 7:55

malaJu, takie mam wnioski: nie dość, że jesteś okropnie wybredna, to jeszcze przez Ciebie dzieci prawie, że głodowały.

A na serio...daj sobie spokój. Dyskusja z tą Panią jedynie popsuje Ci dzień a nie wniesie niczego nowego.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kasieńka 85
SuperMama
 
Posty: 7297
Rejestracja: 28 sty 2013, 17:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 142 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 04 lut 2015, 8:12

Tak właśnie pomyślałam. Dzięki, Kobiety! :mrgreen:
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Kurczak » 04 lut 2015, 9:46

malaJu, wstydź się! Panie we Włoszech się spodobały ubrania, a Tobie nie? Reczywiście wybredna jesteś, w "rzyciu" bym się tego po Tobie nie spodziewała :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kurczak
SuperMama
 
Posty: 4258
Rejestracja: 17 lis 2012, 11:14
Has thanked: 21 times
Been thanked: 54 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: szaraczarownica » 04 lut 2015, 10:30

Kurczak, odmienia się "w rzyci" :lol:
Awatar użytkownika
szaraczarownica
Moderator
 
Posty: 14783
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 187 times
Been thanked: 200 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: misia-misia » 04 lut 2015, 11:25

malaJu, ja tylko w tym komentarzu nie rozumiem jednego - co ma u diabła do tego jakaś pani z Włoch?
Bo nie bardzo kumam... Co cię to interesuje, kto musiał dalej to kupić i gdzie paczka musiała iść...

Ja bym nic nie odpisywała, bo mija się to z celem. Pani pokazał komentarzem, jaki poziom prezentuje i tyle.

Mnie się przypomniała akcja sprzed lat. Wylicytowałam bluzkę. Kobieta sprzedawała dużo ciuchów.
Traf chciał, że na mojej bluzce centralnie po środku była plama, która mimo kilku prób nie była do usunięcia a do wycięcia co najwyżej ;;)
Zastanawialiśmy się nad komentarzem i w końcu wystawiliśmy neutrala:
"Neutral. Dlaczego?Na bluzce była plama o której sprzedający nic nie wspomniał (plama nie do usunięcia). Poza tym wysyłka towaru nie najlepsza.Wysłanie zajęło sprzedającemu kilka dni.Poza tym wszystko ok."
A co otrzymaliśmy? Negatyw!
"NIE POLECAM kontaktów z tym Kupującym !!! Proszę nie kłamać "lxxxx1" bo można kogoś skrzywdzić"
Padłam. Nasza odpowiedź była następująca:
"BARDZO NIE ŁADNIE!!! Negatyw za neutralny?! Ja zasłużenie wystawiłem neutralny komentarz, a mogłem z czystym sumieniem negatyw, bo jest plama, a miało nie być ! I kto tu kogo skrzywdził :/ To typowy, wredny odwet! ! ! NIE POLECAM"

Jak się później okazało pani EwciaJB na swoim koncie ma sporo takich kwiatków. Konto obecnie zawieszone.
Kilka komentarzy od innych:
"Długo zastanawiałam się nad wystawieniem tego komentarza - Pani Ewa ma już 2 konto i niebawem założy 3 -zapewne ma część dobrych rzeczy, ale ja niestety trafiłam na starą, spraną i śmierdzącą bluzkę. Niestety tym razem odradzam."
"Bluzka brudna, smierdząca. Prujące się wstążki. Stan ogólny towaru budzi obrzydzneie. Sprzedająca nie odpowiada na maile. Zdecydowanie odradzam"
"Bluzka zakurzona, śmierdząca lumpeksem. Na mewtce jeszcze cena nabazgrana długopisem z lumpeksu. Sprzedająca nie odpowiada na maile. Nie polecam"
"Sukiemnka pozaciągana, zmechacona, brudna i śmierdząca lumpeksem. Sprzedająca nie zadala sobie nawet trudu usunięcia ceny nabazgranej długopisem na metce. Na maile nie odpowiada. Zdecydowanie nie polecam"
"Niestety muszę wystawić taki komentarz.W opisie aukcji pisze CZARNY gorset,przysłany mi jest GRANATOWYi napewno jak nie jak nowy.Pani Ewa twierdzi ze zwrotu nie przyjmie mimo zapewnien na swojej stronce.Przykro mi ."
"Niestety po czasie odkryłam, że to konto nie jest jedynym kontem Ewci - jej inne konto, na którym za sprzedawanie zniszczonych szmat uzbierała 18 negatywów i 27 neutrali to Ewciabl - polecam sprawdzić przed zawarciem transakcji, ciekawa lektura"
I mój ulubiony
"Żenada!Płaszcz wystawiony jako 34/36okazał się zniszczonym płaszczykiem dziecięcym(rozm.z metki134/140)Podała też nieprawdziwe wymiary przez co okazał się za mały!Nie uznała zwrotu więc sprawa trafiła do administr.allegro i na policję."
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
misia-misia
SuperMama
 
Posty: 1755
Rejestracja: 28 paź 2012, 13:32
Has thanked: 1 time
Been thanked: 24 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 04 lut 2015, 11:51

Wiecie, gdyby ona mi jeszcze napisała, że ma problemy z płynnością finansową, że prosi, żebym poczekała, ok. Ale ona mi ściemniała, że wysłała pieniądze pocztą i dlatego tak długo idą :D :D Zareagowała dopiero, jak po 3 tygodniach napisałam lakonicznie, że jesli do środy nie dostanę pieniędzy, to zakładam spór. Kiedy kasa się pojawiła? Oczywiście w środę 8-)
Ciekawa jestem, jaki mi komentarz wystawi. Z mojej strony nie było żadnego niedopatrzenia - paczka zwrócona na czas, skan listu przewozowego wysłany, komunikacja wzorcowa. Jak dostanę cokolwiek innego niż pozytyw, to będę mysleć, co z tym zrobić dalej.
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 04 lut 2015, 12:59

malaJu pisze:to będę mysleć, co z tym zrobić dalej.

nic nie zrobisz :p możesz się jedynie pow...ać ;;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kasieńka 85 » 28 lut 2015, 10:55

Sprawa nie dotyczy zakupów na allegro ale w sklepie fasardi.
05.02 zamówiłam u nich dwie rzeczy. Od razu zapłaciłam. W regulaminie mają że wysyłka w czasie 1-14 dni. Po dwóch tygodniach, na moje pytanie kiedy dostane paczke dostalam odpowiedz ze system im padl ale pracuja nad tym i paczke dostane w tygodniu, ktory wlasnie sie skonczyl. Nie musze pisać że jej nie dostałam w czwartek wysłałam znowu maila co z moja paczka a oni przysłali mi fakturę :shock: To znowu napisałam i Pani mi odpisała że jak wyślą paczkę dostane maila i smsa. Pominę fakt, że nie odpowiedziała na moje pytanie, bo pytałam kiedy dostane paczke a nie jak zostane powiadomiona o wysłaniu. No i pytanie. Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?. Cierpliwy ze mnie człowiek ale ewidentnie w kulki sobie lecą.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kasieńka 85
SuperMama
 
Posty: 7297
Rejestracja: 28 sty 2013, 17:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 142 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 28 lut 2015, 11:45

kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.
Tylko, że chyba, żeby zgłosić na policję to jest jakaś określona minimalna kwota - ale to Pepsi jest specjalistką w tych kwestiach.
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kasieńka 85 » 28 lut 2015, 12:06

Deco-Ania pisze:
kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.
Tylko, że chyba, żeby zgłosić na policję to jest jakaś określona minimalna kwota - ale to Pepsi jest specjalistką w tych kwestiach.

Najbardziej pasowałby mi zwrot kosztów. Ale obawiam się że wtedy nigdy pieniędzy nie odzyskam. Na fb są komentarze że osoby które wybrały opcję płatności przy odbiorze dostawały towar w mgnieniu oka a sprawa przeciąga się u osób płacących przelew. Obawiam się że mają taki bałagan i nie ogarnia ją, więc że zwrotem kasy tez nie ogarną.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kasieńka 85
SuperMama
 
Posty: 7297
Rejestracja: 28 sty 2013, 17:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 142 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: martula_87 » 28 lut 2015, 12:41

A ja ostrzegam przed firmą sprzedająco łożeczka na allegro baby_beds.
U mnie trwało wieki zanim otrzymała to co chciałam ciągle w przesyłkach czegoś brakowało przysłali nie ten meterac i miesiąc czekałam na odpowiedni. Bałagan okrutny u nich nie wiem kto to pakuje. Łóżko źle zapakowane przez co masa uszkodzeń i rys. Niby wszystkie moje ''ale'' uznali i dosyłali ciągle nową rzecz ale wszystko znów uszkodzone. Obecnie mam 5 frontów do łóżeczka i powiem Wam że 2 z nich tylko nadają się do użytku reszta popękana z dziurami...
Także nie polecam chyba że ktoś ma dużo czasu i cierpliwości. Bo co do kontaktu nie mogę nic powiedzieć bo wszyscy mili pomocni ale co z tego jak ktoś inny pakuje i chyba jest mocno nierozgarnięty.
Obrazek
Awatar użytkownika
martula_87
SuperMama
 
Posty: 8644
Rejestracja: 28 paź 2012, 6:39
Has thanked: 242 times
Been thanked: 93 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 01 mar 2015, 21:42

Deco-Ania pisze:
kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.
Tylko, że chyba, żeby zgłosić na policję to jest jakaś określona minimalna kwota - ale to Pepsi jest specjalistką w tych kwestiach.

zgłosić zawsze można ;) tylko najwyżej umorzą ze względu na niską szkodliwość ;) Poniżej 250zł chyba umarzają z marszu.
Ale kasieńka 85 postraszyć zawsze możesz, bo sama wizja ciągania się po komisariatach czasami czyni cuda :p
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kasieńka 85 » 01 mar 2015, 21:46

Deco-AniaPepsi, dzięki. Poczekam na pmsa i wystosuje do nich maila =))))
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kasieńka 85
SuperMama
 
Posty: 7297
Rejestracja: 28 sty 2013, 17:37
Has thanked: 58 times
Been thanked: 142 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: AnnaMaja » 16 cze 2015, 21:12

Mnie ostatnio zdarzyło się, że kupiłam na komunię sukienkę przez allegro. Nie była bardzo droga, ale zależało mi na niej ze względu na okazję. Niestety, sukienka doszła do mnie dopiero wczoraj. Jestem bardzo zdenerwowana, ale właścicielka tego sklepu napisała mi, że to z powodu choroby dziecka. I nie wiem jaki komentarz wystawić.
AnnaMaja
 
Posty: 5
Rejestracja: 16 cze 2015, 21:07
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: niesia2708 » 22 wrz 2015, 23:13

Ku przestrodze nie polecę http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=19651820
Firanki przyszły dłuższe niż zamawiane,krzywo ucięte i jedna taśma inna niż chciałam.
Zaproponowali wymianę, ale nie chce bawić się w odsyłanie i czekanie oraz ponowne szycie tym bardziej,że mama włożyła w nie dużo pracy a nie dadzą mi żadnej gwarancji,że drugie będą lepsze.
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Fuente » 01 gru 2015, 12:59

Zamówiłam dla babci męża naszyjnik do prezentu urodzinowego... miał byc taki:

Obrazek

Trudno mi uznać za zgodny z opisem ten który mi przysłali... Bo pomijając że to co innego... to jeszcze felerne, bo brakuje jednego koralika. Nie wiem czy się śmiać czy się zdenerwować... =))))

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fuente
Moderator
 
Posty: 6317
Rejestracja: 27 paź 2012, 22:20
Has thanked: 42 times
Been thanked: 91 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: lmyszka » 01 gru 2015, 13:24

Normalnie w czas wywołałaś temat :evil: :evil:

Kupiłam na allegro dwie gry na prezent. Przesyłka kurierska aby było bezpiecznie. Fakt realizacja torpeda, zamówione w sobote dziś dostawa.
Po wyjęciu z opakowania kurierskiego okazało się, że pudełka są zniszczone i to nie lekko pogniecione, wygladają ak by psu z gardła je wyciągnął.

Naskrobałam maila i czekam, zła jestem jak cholera.
<3 Wiktor <3 14.06.2009
<3 Kacper <3 14.08.2013
Awatar użytkownika
lmyszka
Moderator
 
Posty: 11299
Rejestracja: 27 paź 2012, 20:02
Has thanked: 77 times
Been thanked: 104 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: ppola » 01 gru 2015, 13:28

Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ppola
SuperMama
 
Posty: 4824
Rejestracja: 01 lis 2012, 9:30
Has thanked: 13 times
Been thanked: 124 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 01 gru 2015, 15:25

Fuente sorry ale =)))) =))))
Jeśli to firma to odeślij ;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Fuente » 01 gru 2015, 15:42

Pepsi, rozpoczęłam proces reklamacyjny. Jutro odsyłam i czekam na prawidłowy towar ;)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fuente
Moderator
 
Posty: 6317
Rejestracja: 27 paź 2012, 22:20
Has thanked: 42 times
Been thanked: 91 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: MamaŻaby » 16 gru 2015, 9:12

Kupiłam dla Żaby przez allegro maszynę do szycia z odbiorem osobistym w Łodzi (po przedpłacie). Towar idealnie mi podpasował i dodatkowo mogłam zaoszczędzić na kosztach przesyłki. Wczoraj wieczorem Pani napisała do mnie, że w hurtowni się pomylili i ma inną maszynę. Dzisiaj pisze już tylko że jest taka sama jak ta którą kupiłam tylko o kilka cm większa. Ale i tak żąda ode mnie zapłaty o 10 zł wyższej. W dodatku powołuje się na swoją handlową uczciwość. Zaproponowała mi także zwrot pieniędzy. Na mój argument, że to już trochę za późno, że nie daje mi wyboru bo nie zdążę kupić i dostać do domu nowej maszyny przed świętami odpisała że to moja wina bo za późno zabrałam się za świąteczne zakupy :ymdevil: Może i tak ale wcześniej po prostu nie miałam pieniędzy :(
Ostatecznie odpisałam, że godzę się na jej warunki chociaż nie uważam jej postępowania za uczciwe. Smutno mi bo mimo wszystko mam wrażenie, że pani po prostu chce zarobić dodatkowy grosz. Miała na sprzedaż 5 takich maszyn, wszystkie się rozeszły tego wieczoru kiedy i ja kupowałam. Ciekawe czy wszystkich tak potraktowała.
Chciałam się wyżalić.
MamaŻaby
SuperMama
 
Posty: 4496
Rejestracja: 08 lis 2012, 20:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 107 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: martula_87 » 16 gru 2015, 9:36

Ja też mam przeboje z tym że nie mogę się dobić do firmy mall-pl na allegro. Zamówiłam zamek rycerza Mike 8 grudnia pieniądze przelane od razu. Czas realizacji na aukcji do dziś widnieje dwa dni :evil:
Nie odpowiadają ani na maila ani infolinia nie odpowiada coś czuje że mogę pożegnać swoją kasą.
Nie spodziewałam się po tak dużej firmie takich akcji.
Obrazek
Awatar użytkownika
martula_87
SuperMama
 
Posty: 8644
Rejestracja: 28 paź 2012, 6:39
Has thanked: 242 times
Been thanked: 93 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malulu » 16 gru 2015, 9:40

MamaŻaby, sprawdź czy na pewno maszyna ma inne wymiary. Możliwe, że Pani chce tylko wyciągnąć kasę :?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
malulu
SuperMama
 
Posty: 4263
Rejestracja: 22 sty 2013, 20:09
Lokalizacja: Łowicz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 76 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: lmyszka » 16 gru 2015, 9:41

MamaŻaby, ja bym Pani w komentarzu pojechała, może nie negatywa ale dała neutralny z opisem.

A ja dalej czekam co z moim zakupem, odesłałam towar i czekam na zwrot kasy, dałam im czas do czwartku a potem zgłaszam do allegro i daje negatyw.
<3 Wiktor <3 14.06.2009
<3 Kacper <3 14.08.2013
Awatar użytkownika
lmyszka
Moderator
 
Posty: 11299
Rejestracja: 27 paź 2012, 20:02
Has thanked: 77 times
Been thanked: 104 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: szaraczarownica » 16 gru 2015, 12:35

martula_87, ja też miałam z nimi przejścia. Zamówiłam zestaw promocyjny w sobotę, przelałam kasę, a w poniedziałek do mnie dzwonią, że im się towar dawno skończył. W końcu tak kręcili ze zwrotem, że zamówiłam u nich coś innego i doplaciłam, ale obiecałam sobie, że nigdy więcej nie zrobię tam zakupów :evil:
Awatar użytkownika
szaraczarownica
Moderator
 
Posty: 14783
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 187 times
Been thanked: 200 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: martula_87 » 16 gru 2015, 13:42

szaraczarownica, ja się w końcu dodzwoniłam i w ogóle zamówienie nie było przyjęte. Właśnie dostałam maila że zamówienie przyjęte przekazane do realizacji, daję im jeszcze szanse ale komentarz będzie odpowiedni. Więcej u nich nie będę kupowała.
Obrazek
Awatar użytkownika
martula_87
SuperMama
 
Posty: 8644
Rejestracja: 28 paź 2012, 6:39
Has thanked: 242 times
Been thanked: 93 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: niesia2708 » 16 gru 2015, 13:44

martula_87, ja od nich zamówiłam Lego. Przyszło uszkodzone pudełko. 9 dni czekałam na odpowiedź reklamacyjną. Przyszła za późno żeby walczyć z DHL....
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 16 gru 2015, 13:48

MamaŻaby ja na Twoim miejscu napisałabym najpierw do allegro. Ostrzeżenia od serwisu działają cuda ;)

martula_87 pisze:Nie odpowiadają ani na maila ani infolinia nie odpowiada coś czuje że mogę pożegnać swoją kasą.

Możesz dostać zwrot z POK 8-)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 16 gru 2015, 14:05

martula_87 pisze:nie mogę się dobić do firmy mall-pl na allegro
nie strasz.\
Kupowałam u nich prezent na chrzciny - tyle, że w sklepie internetowym, a nie poprzez allegro. Z dodzwonieniom się na infolinie nie było problemu. Teraz ciekawa jestem jak z wysyłką.

Wcześniej ze sklepem internetowym nie miałam problemów. Znajoma z pracy też coś kupowała u nich i była zadowolona.
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: MamaŻaby » 16 gru 2015, 14:38

No u mnie sytuacja taka, że Pani się obraziła że ją szkaluję i jej nie wierzę i stwierdziła że towaru mi nie wyda bo go nie ma (nie dowieźli z hurtowni) i mam podać nr konta zwrotnego na które przeleje kasę. ręce mi opadły, zwłaszcza że jej napisałam że godzę się na tą dopłatę i prosiłam o ustalenie terminu odbioru maszyny.
Ostrzegam przed łódzkim użytkownikiem Allegro kreatywnirodzice http://allegro.pl/show_user.php?uid=38025361
Pepsi pisze:MamaŻaby ja na Twoim miejscu napisałabym najpierw do allegro. Ostrzeżenia od serwisu działają cuda ;)

Pepsi, a jak to się robi? Pierwszy raz mam taką sytuację i zupełnie nie wiem co zrobić. Poprzez zgłoszenie sporu transakcyjnego?
MamaŻaby
SuperMama
 
Posty: 4496
Rejestracja: 08 lis 2012, 20:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 107 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 16 gru 2015, 15:49

MamaŻaby pisze:Pepsi, a jak to się robi? Pierwszy raz mam taką sytuację i zupełnie nie wiem co zrobić. Poprzez zgłoszenie sporu transakcyjnego?

przez Centrum pomocy https://pomoc.allegro.pl/kontakt
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Paulinka » 16 gru 2015, 16:38

A ja kilka razy kupowalam na mall pl,i przez sklep, i przez allegro,w tym tez w dniu darmowej dostawy i zawsze bylo szybko i bezproblemowo realizowane zamowienie.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Paulinka
SuperMama
 
Posty: 2282
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:51
Has thanked: 42 times
Been thanked: 60 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: MamaŻaby » 16 gru 2015, 17:19

Pepsi, dzięki. Ponieważ Pani przestała odpowiadać na moje maile skorzystałam z Twojej rady i linku. Dziękuję Ci bardzo :ymhug:
MamaŻaby
SuperMama
 
Posty: 4496
Rejestracja: 08 lis 2012, 20:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 107 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: caixa » 16 gru 2015, 17:45

MamaŻaby, współczuję. Ale niektórzy to naprawdę mają tupet :roll: .
Ja też kupiłam prezent dla męża i po 5 dniach bez żadnej informacji o wysyłce zadzwoniłam co się dzieje. Okazało się na szczęście , że system nie uwzględnił mojego zamówienia. Pan przeprosił i wysłał jeszcze tego samego dnia.
Awatar użytkownika
caixa
SuperMama
 
Posty: 10674
Rejestracja: 16 lis 2012, 20:33
Has thanked: 40 times
Been thanked: 222 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kochecka » 16 gru 2015, 17:55

Niestety i ja mam problem z zakupami na Allegro. Zamówiłam klocki lego za sporą sumę, opłaciłam i na tym koniec. Paczka oczywiście nie wyszła jeszcze, nikt nie odbiera telefonów, nikt nie odpisuje. W dodatku w przeciągu kilku dni pojawiła się masa negatywnych komentarzy dotyczących czasu oczekiwania. Dałam im czas dziś do 17 i zagroziłam sporem na Allegro, policją i rzecznikiem praw konsumentów (bez tej przesyłki Maksiu nie dostałby żadnych prezentów bo prezent był skladkowy od wszystkich ). W momencie gdy już chciałam właśnie kliknąć "wyślij" wiadomość do Allegro, zadzwonił telefon. Pan powiedział że właśnie spakował moją przesyłkę i ja dzisiaj wyśle. Dostałam numer listu przewozowego i mam nadzieję że faktycznie ta paczka dzisiaj ruszy do mnie :evil:
Awatar użytkownika
kochecka
SuperMama
 
Posty: 3432
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:03
Lokalizacja: Zd-Wola
Has thanked: 43 times
Been thanked: 42 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 16 gru 2015, 17:57

Ja zazwyczaj zakładam spory i pomaga.
Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: MamaŻaby » 16 gru 2015, 18:31

Sprawa mam nadzieję będzie zakończona. Podobno Pani zrobiła przelew od razu, tylko nie miała czasu mnie o tym powiadomić. Odpisała do Allegro na ich interwencję i wyszło, że próbowałam wyłudzić od niej podwójny zwrot pieniędzy X( :ymdevil: Ja &*&%$%^$^%*^$%^$^&*
Na moje pytanie czemu mi nie napisała na maila chociaż jednego zdania, że przelew wyszedł, bo wtedy wiedziałabym co mam robić to stwierdziła, że świat nie kręci się wokół mnie i ona nie ma czasu ślęczeć przy kompie żeby mi odpisywać. Noż ja k&$%$#%& pier*&%^%@$*&&()
Kupiłam maszynę na innej aukcji. Mam nadzieję, że pieniądze jutro od tej &^%^%#$^* wejdą.
Nauka na przyszłość - nigdy nie oszczędzać na kosztach dostawy, chyba że kupuje się od firmy a nie jakiejś Pani XY prowadzącej firmę "Pani XY", jak w tym przypadku.
MamaŻaby
SuperMama
 
Posty: 4496
Rejestracja: 08 lis 2012, 20:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 107 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 16 gru 2015, 18:35

MamaŻaby-podrzuć do wątku prezentowego model maszyny jaki ostatecznie wybrałaś:)
Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: MamaŻaby » 16 gru 2015, 18:38

Blue, dokładnie taki sam jak wkleiłam w wątku. Jest tylko droższa i zapłaciłam za przesyłkę kurierską :lol:
MamaŻaby
SuperMama
 
Posty: 4496
Rejestracja: 08 lis 2012, 20:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 107 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: ola » 16 gru 2015, 21:37

Ja pierwsze co to na allegro sprawdzam ile sprzedanych rzeczy ma użytkownik i jakie komentarze i zazwyczaj płacę za pobraniem. Raz się naciełam i mi wystarczyło.
Obrazek ObrazekObrazek
ola
SuperMama
 
Posty: 3340
Rejestracja: 10 lis 2012, 14:41
Has thanked: 5 times
Been thanked: 44 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: lmyszka » 21 gru 2015, 15:38

No to ja zgłaszam sprawę do allegro, 15.12 poprosili o numer konta do zwrotu pieniędzy i cisza, mam dość.
EDIT:
Spór zgłoszony.
<3 Wiktor <3 14.06.2009
<3 Kacper <3 14.08.2013
Awatar użytkownika
lmyszka
Moderator
 
Posty: 11299
Rejestracja: 27 paź 2012, 20:02
Has thanked: 77 times
Been thanked: 104 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: jpuasz » 21 gru 2015, 16:32

lmyszka pamiętaj, że firma ma 14 dni kalendarzowych na zwrot kasy (od daty odstąpienia od umowy). Także sprawdź kiedy ich powiadomiłaś o odstąpieniu. Jeśli 14 dni nie minęło, to niestety musisz czekać, ale jeśli minęło, to należą Ci się jeszcze ustawowe odsetki.

Ja od siebie dodam, że zamówiłam mega puzzle piankowe (jeden element 63x63) z gładkimi zakończeniami, żeby dołożyć do tych puzzli co mamy (wiedziałam, że ie będą pasowały ząbki, ale mi to nie przeszkadzało. Jak otworzyłam paczkę, to zajechało mi taką chińszczyzną, że masakra. Na opakowaniu info, żeby wietrzyć 24h. Wystawiłam na balkon, po tygodniu to samo... Puzzle odesłałam i kasę też już odesłali (pomimo uszkodzonego opakowania). Także przestrzegam przed animi puzzlami na allegro :] W końcu stanęło na tym, że i tak dokupiłam babyono, czyli te co mamy :P Tanie nie są, ale przynajmniej nie śmierdzą i nie są toksyczne jak tamte (jak się później okazało, bo trochę poczytałam)

Znalazłam jeszcze jeden kwiatek na allegro, ale to Wam napiszę po Świętach, bo póki co nie mogę :]
Pozdrawiam :)
Paulina

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
jpuasz
SuperMama
 
Posty: 1309
Rejestracja: 21 sie 2014, 19:48
Has thanked: 0 time
Been thanked: 56 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: lmyszka » 21 gru 2015, 20:03

jpuasz, zapomniałam o tych 14 dniach, dziś właśnie minęły.
<3 Wiktor <3 14.06.2009
<3 Kacper <3 14.08.2013
Awatar użytkownika
lmyszka
Moderator
 
Posty: 11299
Rejestracja: 27 paź 2012, 20:02
Has thanked: 77 times
Been thanked: 104 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 31 mar 2017, 17:07

Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 26 gru 2017, 17:28

Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 27 gru 2017, 20:51

Blue, tutaj to chyba błąd techniczny. Nie wiem jak teraz ale kiedyś jak się nie wpisało ceny to taki "kwiatek" się pojawiał ;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 27 gru 2017, 20:58

pepsi-no ja mam nadzieję,bo nie wygląda to dobrze.
Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Fuente » 28 gru 2017, 10:43

Pepsi pisze:Blue, tutaj to chyba błąd techniczny. Nie wiem jak teraz ale kiedyś jak się nie wpisało ceny to taki "kwiatek" się pojawiał ;)


Ja się ostatnio spotkałam z tym, że sprzedawca zmienił cenę na bardzo wysoką w sytuacji kiedy zabrakło mu towaru. Nie chciał zamykac aukcji, więc zwiekszył cenę do ponad 1000 za kalendarz. Ja kupowałam za 20 zł, a kilka dni później było już ponad 1000 zł za sztukę. W samej aukcji pojawiła się informacja, że zabrakło towaru i zmiana ceny w aukcji nastąpi w chwili uzupełnienia towaru na magazynie ;)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fuente
Moderator
 
Posty: 6317
Rejestracja: 27 paź 2012, 22:20
Has thanked: 42 times
Been thanked: 91 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 28 gru 2017, 19:52

Fuente-no fakt,ma to jakis sens.Ja co roku widzę takie absurdalne aukcje,ale co ciekawe są one głównie pod koniec roku.Może towar szybko się kończy;)
Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Poprzednia

Wróć do Kobieta na zakupach

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

cron