Regulamin Forum Łódzkich Mam

Zapoznaj się z Regulaminem Forum Łódzkich Mam

Regulamin Forum Łódzkich Mam

Postautor: malaJu » 26 paź 2012, 22:04

INFORMACJE OGÓLNE
1.Forum Portalu służy wymianie poglądów, doświadczeń, informacji pomiędzy Użytkowniczkami. Przedmiotem wypowiedzi na forum powinny być tematy związane z rodzicielstwem oraz regionem łódzkim.
2.Portal nie bierze odpowiedzialności za treści prezentowane na forum przez Użytkowników. W szczególności portal nie odpowiada za skutki stosowania się przez kogokolwiek do porad i informacji udzielanych przez Użytkowniczki.
3.Korzystanie z forum jest bezpłatne. Każdy zarejestrowany Użytkownik może umieszczać na forum swoje wypowiedzi.
4.Wypowiedzi Użytkowników są przechowywane przez Portal.
5.Zabronione jest umieszczanie wypowiedzi, które naruszają obowiązujące prawo, a w szczególności zawierają treści lub materiały pornograficzne, nawołujące do nienawiści, dyskryminacji z jakiejkolwiek przyczyny, dotyczą produktów, których obrót jest zakazany prawem, są wulgarne, obsceniczne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami, naruszają dobra osobiste innych osób.
6.Zabronione jest także umieszczanie, bez uprzedniej zgody Portalu, wypowiedzi zawierających linki do stron www oraz treści reklamowe.
7.Naruszenie postanowień punktów 5 lub 6 może skutkować trwałym i natychmiastowym usunięciem Użytkowniczki z forum, wraz z usunięciem jej wypowiedzi, a w przypadku naruszenia punktu 5 także powiadomieniem organów ścigania.
8. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów/prac, należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich. Posty naruszające te prawa mogą zostać usunięte, a Użytkownik dostanie ostrzeżenie.
9.Portal zastrzega sobie prawo do zamykania, przerywania lub zmiany każdego wątku na forum, a także do przenoszenia wypowiedzi niezwiązanych z tematem, w którym zostały umieszczone do odpowiedniego tytułu.
10.Nick użytkownika nie może być adresem żadnej strony ani zawierać wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne.
11. Zanim założysz nowy temat, zobacz czy już taki nie istnieje - używaj funkcji SZUKAJ
12. Nie pisz wyłącznie DUŻYMI LITERAMI, nie formatuj niepotrzebnie czcionki. Kolory zielony i czerwony czcionki są zarezerwowane dla Administracji forum.
13. Obowiązującym językiem jest język polski. Używanie innych języków dozwolone jest w ograniczonym zakresie.
14. Wszelkie sprawy sporne między Użytkowniczkami Forum Łódzkich Mam prosimy załatwiać poprzez korespondencję PW.
15. Pisząc post nie pogrubiamy nazw użytkowniczek, które nie są zalogowane na Forum Łódzkich Mam.
16. Przestrzegaj poprawnej gramatyki i ortografii.
17. Zwracaj uwagę na to, aby Twój podpis nie był rażący (wyglądem, wielkością oraz treścią). Obowiązuje całkowity zakaz dodawania zdjęć i glitterów.
18.Tematy w wątkach typu kupie, sprzedam itp. będą zamykane po upływie dwóch miesięcy od chwili założenia - chyba, że autor wcześniej wyrazi takie życzenie.
19. Jeden Użytkownik może korzystać z jednego konta - w innym przypadku konta będą kasowane.
20. Administracja Forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sfinalizowane jak i niesfinalizowane zakupy pomiędzy Użytkowniczkami forum. Użyczamy jedynie swej platformy do ogłaszania się.
21. W wątku "Wiadro pomyj" skierowanym do wszystkich sfrustrowanych i będących pod wpływem PMS-a czy innego gniewu kobiet, MOŻNA przeklinać. Cenzura zniesiona TYLKO tam.
22. Każda Nowa użytkowniczka (tudzież użytkownik ) Forum Łódzkich Mam proszony jest o to, aby w swoim pierwszym poście przywitał się w dziale "Powitania".
23. Użytkownicy, którzy nie zamieścili żadnego posta przez 3 lata od rejestracji, bądź zamieścili tylko 1-2 posty a nie byli aktywni przez 3 lata, będą kasowani.

MASOWA KORESPONDENCJA

1. Rejestracja oznacza akceptację wysyłanych okresowo masowych korespondencji.
2. Masowa korespondencja może być rozesłana:
- okolicznościowo, np. święta,
- w celach informacyjnych,
- w celach reklamowych.

3. Rezygnacja z otrzymywania korespondencji jest możliwa tylko poprzez skasowanie konta

PODPISY
1. Zabronione jest umieszczanie wulgaryzmów wszelkiego typu w podpisach oraz obrazków o rozmiarach większych niż 400 x 100 pixeli (max. wysokość 100 px.)
2. Zabronione jest umieszczanie w podpisie linków do komercyjnych stron internetowych (czyli stron oferujących jakiekolwiek usługi).
3. Podpis nie może swoim wyglądem razić innych uczestników forum.
4. Zabronione jest umieszczanie podpisów przez firmy (bez zgody Administratora)

REKLAMA NA FORUM
1. Wszelkie komercyjne formy ogłoszeń / bannerów reklamowych na forum są płatne.
2. Umieszczanie wątków reklamowych dopuszczalne jest tylko w dziale ..... i to po uprzednim ustaleniu warunków współpracy z Administracją Forum.
3. Dane adresowe i komercyjne oferty branży dziecięcej dostępne są w Informatorze Miejskim na: http://www.lodzkiemamy.pl
4. Wszelkie informacje dot. cennika oraz form reklamowych na portalu / forum można uzyskać pod adresem lodzkiemamy@gmail.com

UWAGI KOŃCOWE

1. Osoby dokonujące rejestracji tym samym zgadzają się i akceptują niniejszy regulamin.
2. Osoba nie stosująca się do regulaminu, będzie karana ostrzeżeniami oraz banami.
3. Administratorzy Forum są autorami Regulaminu, mają prawo wprowadzana do niego zmian. Nie są jednak ponad Regulaminem, do zasad przez siebie wprowadzonych mają obowiązek się stosować, dając tym samym przykład wszystkim.
4. Ogłoszenia Administracji Forum, informacje o nowych Moderatorach, o zmianach w Regulaminie, o rozwiązaniach technicznych czy o wszelkich nowościach, które zaszły w portalu http://www.lodzkiemamy.pl publikowane są na forum w temacie OGŁOSZENIA.
5. Administrator to też człowiek, nie bój się zadawać pytań, jeśli czegoś nie wiesz bądź nie rozumiesz. Jednak nieuzasadniona korespondencja na PW jest nie wskazana.
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Wróć do Regulamin i Sprawy Techniczne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

cron