malaJu pisze:to będę mysleć, co z tym zrobić dalej.
Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Deco-Ania pisze:Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Tylko, że chyba, żeby zgłosić na policję to jest jakaś określona minimalna kwota - ale to Pepsi jest specjalistką w tych kwestiach.
Deco-Ania pisze:Według mnie oczywiście. Dałabym ostateczny termin i dwa wyjścia: przesyłka lub zwrot kosztów.kasieńka 85 pisze:Mogę ich postraszyć, że zglosze sprawę na policje?
Tylko, że chyba, żeby zgłosić na policję to jest jakaś określona minimalna kwota - ale to Pepsi jest specjalistką w tych kwestiach.
martula_87 pisze:Nie odpowiadają ani na maila ani infolinia nie odpowiada coś czuje że mogę pożegnać swoją kasą.
nie strasz.\martula_87 pisze:nie mogę się dobić do firmy mall-pl na allegro
Pepsi pisze:MamaŻaby ja na Twoim miejscu napisałabym najpierw do allegro. Ostrzeżenia od serwisu działają cuda
MamaŻaby pisze:Pepsi, a jak to się robi? Pierwszy raz mam taką sytuację i zupełnie nie wiem co zrobić. Poprzez zgłoszenie sporu transakcyjnego?
Pepsi pisze:Blue, tutaj to chyba błąd techniczny. Nie wiem jak teraz ale kiedyś jak się nie wpisało ceny to taki "kwiatek" się pojawiał
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości