To myśmy w wakacje nadrobili trochę zaległości:
1. Obcy: Przymierze - do obejrzenia. Jakoś szczególnie mocno mnie nie zachwycił
2. ARQ - jak na film stworzony tak niewielkimi nakładami, to naprawdę fajnie się oglądało. Nam sie podobał
3. Ghost in the Shell - dla mnie średni, męzowi sie podobał
4. Król Artur - Legenda miecza - do obejrzenia, nie zapadł mi jakoś szczególnie w pamięć.
5. Człowiek ze stali - jak powyżej
6. Mumia - pośmialiśmy się nawet
7. Uciekaj! - naprawdę całkiem fajny horror (moim zdaniem bardziej thriller), taki inny niż większość znanych nam produkcji
8. Porady na zdrady - jak to polskie komedie romantyczne, nic specjalnego. Mamy naprawde duo fajniejsze romansidła niz to
9. Batman v Superman - Świt sprawiedliwości - nie, nie, nie!
10. Sztuka Kochania - obejrzeliśmy i tyle
Ani mnie nie zniesmaczył, ani nie zaskoczył...