Patrycja11 pisze:No to Pepsi co mam zrobić?
zgodnie z życzeniem wysłałam pw rachunek za porady wystawię później
Patrycja11 pisze:No to Pepsi co mam zrobić?
ja niestety też tak trafiam. Dopiero co zakończyłam spór po tym jak czekałam dwa tygodnie na wpłatę i Pani oczywiście nie raczyła odpowiadać na moje maile. Jak założyłam spór, to łaskawie zapłaciła. Moja siostra się śmieje, że ja przyciągam takich ludzi.Deco-Ania pisze:Jakaś pechowa jestem, czy co?
Deco-Ania pisze:a ja znów źle trafiłam
Tyle, że nauczona doświadczeniem, nie czekałam, i po tym jak sprzedający nie zareagował na dwa moje maile założyłam spór.
Jakaś pechowa jestem, czy co?
Jestem w odwrotnej sytuacji niż Patrycja11: wygrałam licytację, zapłaciłam, a ciuszka nie widać. A na maile brak odpowiedzi.grafitowa pisze:Oj... A co się stało?
ale w międzyczasie miałam też i udane allegrowanie.Pepsi pisze:Deco-Ania znowu?
Pepsi pisze:Nie jesteś przedsiębiorcą i przepisy o sprzedaży konsumenckiej Cie nie dotyczą ale zawarta została umowa kupna - sprzedaży i obowiązują Cie przepisy kodeksu cywilnego, a w tym przypadku rękojmi za wady.
Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.
§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.
§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.
(http://www.kodeks-cywilny.pl/)
Reasumując, kupujący może odstąpić od umowy z powodu wad rzeczy i ma prawo domagać się zwrotu pieniędzy za przedmiot i kosztów wysyłki w obie strony.
niesia2708 pisze:Pepsi, dziękuję. Zapomniałam o tym temacie.
Pepsi pisze:niesia2708 nie daj sie zrobic bo na allegro pełno takich co jeleni szukaja
ja bym jeszcze napisała do allegro, że masz rozpoczęty spór, sprzedający nie odpowiada na niego i co dalej. Pewnie skończy się tak, że zakończysz spór, bo sprzedający będzie miał cię gdzieś i dalej będzie milczał.niesia2708 pisze:Domyślam się,że się nie dogadam ze sprzedającym tym bardziej,że 2 tygodnie się nie odezwał. Więc co mam z tym dalej zrobić??
Patrycja11 pisze:Poczekajmy na odpowiedź Pepsi
niesia2708 pisze:Domyślam się,że się nie dogadam ze sprzedającym tym bardziej,że 2 tygodnie się nie odezwał. Więc co mam z tym dalej zrobić??
Malwina pisze:Tylko tu są jeszcze wliczane koszty opakowania, kopert, zabezpieczeń itp.
ava pisze:Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona po Twojej myśli.
Blue pisze:ale oszustwo
ja stwierdziła, że to co mają wspólne to ... kapturmartula_87 pisze:podobny jest tylko kolor ale nic więcej.....
Wiem o co Ci chodzi. Ale sprawdziłam to przed zakupem. Nie było.Patrycja11 pisze:Deco-Ania, a czy w samej aukcji również nie było zdjęcia tego ciuszka po prawej stronie?
Rozumiesz mnie?
ta jaaasne... Ja bym jednak poprosiła o zwrot kasy, bo moim zdaniem oszukują..Deco-Ania pisze:Oficjalnie: dostali błędną dostawę od producenta.
malaJu pisze:I jaki mam wystawić komentarz?
Hosiole pisze:A co zrobić w sytuacji kiedy zakupiłam przedmiot 1. listopada (!) do dziś go nie otrzymałam, zwrotu pieniędzy również...
Założyłam spór, odpowiedzi na niego nie otrzymałam i spór został automatycznie zamknięty...?
Pepsi pisze:ja bym wystawiła neutrala. Bo w sumie $ dostałaś. Fakt faktem, ze musiałaś się poczekać....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości