"Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami internetowymi

Czyli to, co My kobiety kochamy najbardziej (poza Naszymi dziećmi oczywiście :) )

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 14 mar 2013, 14:15

Patrycja11 pisze:No to Pepsi co mam zrobić? ;)

zgodnie z życzeniem wysłałam pw :mrgreen: rachunek za porady wystawię później =))))
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 14 mar 2013, 14:24

Pepsi, :lol:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 14 mar 2013, 14:31

Patrycja11 działaj. Jak cosik to pisz. :XC tylko nie wiem czy rachunek nie przekroczy wartości przedmiotu =))))
Nie no jaja sobie robię. Jakbyś coś potrzebowała to możemy tej pani coś naskrobać. Tylko wieczorkiem, bo teraz wypadałoby się za obiad zabrać ;;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 14 mar 2013, 15:39

grafitowa, a jak to się u Ciebie skończyło?
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: grafitowa » 14 mar 2013, 16:32

Hej, no właśnie miałam napisać, że Pani nie odzywa się od zeszłego wtorku. Napisałam jej maila, że ma odesłać kuferek i ani nie odpisała, ani nie otrzymałam torebki, więc nie wiem, co jej się stało, ale już nie mam ochoty z nią dyskutować.
Awatar użytkownika
grafitowa
SuperMama
 
Posty: 3696
Rejestracja: 25 lis 2012, 16:35
Has thanked: 22 times
Been thanked: 34 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 25 kwie 2013, 16:48

a ja znów źle trafiłam :evil:
Tyle, że nauczona doświadczeniem, nie czekałam, i po tym jak sprzedający nie zareagował na dwa moje maile założyłam spór.
Jakaś pechowa jestem, czy co?
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 25 kwie 2013, 16:55

Deco-Ania pisze:Jakaś pechowa jestem, czy co?
ja niestety też tak trafiam. Dopiero co zakończyłam spór po tym jak czekałam dwa tygodnie na wpłatę i Pani oczywiście nie raczyła odpowiadać na moje maile. Jak założyłam spór, to łaskawie zapłaciła. Moja siostra się śmieje, że ja przyciągam takich ludzi.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: grafitowa » 25 kwie 2013, 16:57

Deco-Ania pisze:a ja znów źle trafiłam :evil:
Tyle, że nauczona doświadczeniem, nie czekałam, i po tym jak sprzedający nie zareagował na dwa moje maile założyłam spór.
Jakaś pechowa jestem, czy co?

Oj... A co się stało?
Ja źle trafiłam pod tym względem, ze dostałam tunikę z plamą, ale bardzo szybka reakcja na mojego maila, Pan od razu zaproponował zwrot kasy, co też uczynił, także dostał pozytywy mimo wszystko.

A pani od kuferka milczy ;)
Awatar użytkownika
grafitowa
SuperMama
 
Posty: 3696
Rejestracja: 25 lis 2012, 16:35
Has thanked: 22 times
Been thanked: 34 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 25 kwie 2013, 17:17

grafitowa pisze:Oj... A co się stało?
Jestem w odwrotnej sytuacji niż Patrycja11: wygrałam licytację, zapłaciłam, a ciuszka nie widać. A na maile brak odpowiedzi.
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 25 kwie 2013, 17:34

Deco-Ania znowu? Kurde jakiegoś pecha masz ostatnio :twisted:
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: wikusia » 25 kwie 2013, 17:58

Deco-Ania, może kupowałyśmy u tej samej osoby?;)

Ja 13.04 wylicytowałam ubranka, do dziś cisza. W aukcji było, że realizacja do 4 dni, no to czekałam cierpliwie...ale do dziś się nie doczekałam.
Emaile pozostają bez odpowiedzi, telefonów Pani nie odbiera.Nawet poszłam dziś specjalnie na dwie poczty, żeby sprawdzić czy nic nie ma.
I właśnie dostałam odpowiedź, że Pani wysłała wczoraj priorytetem ( za który sama zapłaciłam!!), ale dziś paczka nie przyszła.
Jak jutro nie dotrze to odczeka swoje na poczcie, bo w sobotę rano wyjeżdżamy.
wikusia
SuperMama
 
Posty: 606
Rejestracja: 23 lis 2012, 20:48
Has thanked: 10 times
Been thanked: 18 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kasia_m85 » 25 kwie 2013, 19:25

Mnie się ostatnio pierwszy raz zdarzyło, że ktoś chciał mnie zrobić w balona. Kupiłam komplet dla dziewczyn- sukienka,majty,kapelusz który był wystawiony jako nowy. Zapłaciłam,paczka przyszła szybko. A tam sprana sukienka i majty i nowy kapelusz ::) Plus gratisy- zmechacone skarpetki i używany sudocrem >D Na początku laska trochę się stawiała, ale postraszyłam ją allegro,kasę odesłała. A na koniec mi napisała "mam nadzieję,że nie dostanę od Pani negatywa,ja wtedy też nie wystawię".No doprawdy >D
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kasia_m85
SuperMama
 
Posty: 778
Rejestracja: 03 gru 2012, 21:20
Has thanked: 12 times
Been thanked: 21 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 25 kwie 2013, 19:29

Pepsi pisze:Deco-Ania znowu?
ale w międzyczasie miałam też i udane allegrowanie.

a wiecie co jest najlepsze tym razem?? Ze dziewczyna (chyba) ma nick: perfekcyjna_jakoś-tam Turlam się za każdym razem jak o tym pomyślę.
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: Konia z rzędem temu kto odpowie czyli samopomoc

Postautor: niesia2708 » 08 paź 2013, 14:32

Pytanie allegro-we. Kupiłam ubranko, okazało się zaraz po dotarciu że ma plamę, która pomimo prania się nie sprała i sprzedający zgodził się na zwrot- kto płaci koszty przesyłki w obie strony??

Przeniosłam do allegrowego wątku. Pepsi
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: Konia z rzędem temu kto odpowie czyli samopomoc

Postautor: Pepsi » 08 paź 2013, 14:51

sprzedajacy
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: Konia z rzędem temu kto odpowie czyli samopomoc

Postautor: niesia2708 » 08 paź 2013, 18:02

Pepsi, a wiesz może gdzie tego szukać w regulaminie??
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: Konia z rzędem temu kto odpowie czyli samopomoc

Postautor: Pepsi » 08 paź 2013, 18:45

niesia2708 przedsiębiorca czy osoba prywatna?
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 08 paź 2013, 18:52

oo nawet znalazłam to co pisałam przy kuferkowej sprawie grafitowej.
Pepsi pisze:Nie jesteś przedsiębiorcą i przepisy o sprzedaży konsumenckiej Cie nie dotyczą ale zawarta została umowa kupna - sprzedaży i obowiązują Cie przepisy kodeksu cywilnego, a w tym przypadku rękojmi za wady.

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.

§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.

§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.
(http://www.kodeks-cywilny.pl/)

Reasumując, kupujący może odstąpić od umowy z powodu wad rzeczy i ma prawo domagać się zwrotu pieniędzy za przedmiot i kosztów wysyłki w obie strony.


Dla osób prywatnych. Dla przedsiębiorców ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: niesia2708 » 08 paź 2013, 20:13

Pepsi, dziękuję. Zapomniałam o tym temacie.
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 09 paź 2013, 0:21

niesia2708 pisze:Pepsi, dziękuję. Zapomniałam o tym temacie.

prosze barszo :)
niesia2708 nie daj sie zrobic bo na allegro pełno takich co jeleni szukaja ;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 09 paź 2013, 8:04

fakt, mi na przykład przysłano dziurawą tablicę "korkową", bo obok korka to nawet za długo nie leżało. Opakowanie całe, a facet mi wmawia, że kurier zniszczył. Taaaaak, myślami chyba.
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: niesia2708 » 09 paź 2013, 8:44

Pepsi pisze:niesia2708 nie daj sie zrobic bo na allegro pełno takich co jeleni szukaja

Nie dam się. Niestety moje/Twoje argumenty do niego nie docierają więc poprosiłam o wyjaśnienie allegro.
Wg niego on za tak tanio sprzedał,że mogłam sobie do pralni chemicznej oddać ubranko :twisted:
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: kari » 09 paź 2013, 8:50

ja rzadko robię na "Allegro" zakupy, ale jak czytam te komentarze, zazwyczaj negatywne to się zastanawiam skąd Ci ludzie się biorą, żeby to chociaż kulturalnie zrobić, ale po co, jadą po sobie, aż miło ;;)
Awatar użytkownika
kari
SuperMama
 
Posty: 10247
Rejestracja: 28 paź 2012, 12:26
Has thanked: 64 times
Been thanked: 146 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 09 paź 2013, 8:58

niesia2708 nie musisz czekać na odpowiedz z allegro. Dostaniesz "allegro nie jest arbitrem w sprawie blablabla" Gościa możesz jedynie pobajerować przepisami a do tego założyć spór.
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 16 paź 2013, 17:27

Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: niesia2708 » 19 lis 2013, 10:12

Dziewczyny pytanie bo nie znam się na sporach... Założyłam sprzedającemu spór o koszty wysyłki. On odpowiedział na spór,że się nie zgadza więc odpisałam. Dzisiaj dostaje mail:
Przypominamy, że trwa rozpoczęty przez Ciebie spór. Jego szczegóły dostępne są w zakładce: Moje Allegro > Moje konto > Spory transakcyjne: Trwające (1845417).

Jeśli istnieje szansa na porozumienie z Kontrahentem, pozostaw spór otwarty.

Aby zakończyć spór, przejdź do zakładki: Moje Allegro > Moje konto > Spory transakcyjne: Trwające i kliknij w link Zakończ spór. Jeśli problem:

został już rozwiązany, kliknij w Zakończ,
nie został wyjaśniony, wybierz powód zakończenia sporu i kliknij w Prześlij zgłoszenie. Nasz pracownik zapozna się z problemem i udzieli Ci wskazówek. "
Domyślam się,że się nie dogadam ze sprzedającym tym bardziej,że 2 tygodnie się nie odezwał. Więc co mam z tym dalej zrobić??
Karolcia 19.07.2013
Misia 10.09.2017
Awatar użytkownika
niesia2708
SuperMama
 
Posty: 9157
Rejestracja: 28 lis 2012, 17:38
Has thanked: 62 times
Been thanked: 119 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 19 lis 2013, 10:27

niesia2708 pisze:Domyślam się,że się nie dogadam ze sprzedającym tym bardziej,że 2 tygodnie się nie odezwał. Więc co mam z tym dalej zrobić??
ja bym jeszcze napisała do allegro, że masz rozpoczęty spór, sprzedający nie odpowiada na niego i co dalej. Pewnie skończy się tak, że zakończysz spór, bo sprzedający będzie miał cię gdzieś i dalej będzie milczał.

Poczekajmy na odpowiedź Pepsi :lol:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 19 lis 2013, 14:17

Patrycja11 pisze:Poczekajmy na odpowiedź Pepsi :lol:

Ha! Ha! Ha! :lol:

niesia2708 pisze:Domyślam się,że się nie dogadam ze sprzedającym tym bardziej,że 2 tygodnie się nie odezwał. Więc co mam z tym dalej zrobić??

wystawić mu nega ;) spór po upływie jakieś czasu (30dni(?) nie pamiętam dokładnie) sam z siebie jest zamykany jako nierozwiązany. Nie wygrasz żadnego sporu o kosztu wysyłki, bo to jest na zasadzie licytujesz więc akceptujesz warunki. A ze jedni zarabiają na wysyłce to już inna kwestia ;)
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Malwina » 19 lis 2013, 14:29

Tylko tu są jeszcze wliczane koszty opakowania, kopert, zabezpieczeń itp.
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Malwina
SuperMama
 
Posty: 3804
Rejestracja: 29 paź 2012, 14:02
Has thanked: 29 times
Been thanked: 68 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 19 lis 2013, 15:28

Malwina pisze:Tylko tu są jeszcze wliczane koszty opakowania, kopert, zabezpieczeń itp.

tak niektórzy przeginają. Ostatnio mój mąż chciał kupić etui do samsunga to za wysyłkę listem ZWYKŁYM! koleś chciał 11zł :lol:
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 07 kwie 2014, 12:28

wkurzyłam się...
Otworzyłam zamówiony ciuszek i ... kompletnie jest to coś innego niż zamówiłam. A tak się cieszyłam...
Same zobaczcie porównanie:
Obrazek
z lewej: produkt z aukcji
z prawej: produkt otrzymany

Już napisałam do sprzedawcy. Ciekawe czy w ogóle zareaguje?
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: ava » 07 kwie 2014, 12:31

Deco-Ania, no nieźle. Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona po Twojej myśli.
Awatar użytkownika
ava
SuperMama
 
Posty: 8866
Rejestracja: 13 lis 2012, 20:32
Has thanked: 37 times
Been thanked: 109 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: tulipan87 » 07 kwie 2014, 12:44

Deco-Ania, faktycznie "mała " różnica :evil:
ava pisze:Mam nadzieję, że sprawa zostanie wyjaśniona po Twojej myśli.

Ja również tego Ci życzę.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
tulipan87
SuperMama
 
Posty: 2579
Rejestracja: 01 gru 2012, 22:35
Lokalizacja: okolice Łodzi
Has thanked: 12 times
Been thanked: 26 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: caixa » 07 kwie 2014, 12:47

Deco-Ania, nieźle. Wkurzyłabym się.
Awatar użytkownika
caixa
SuperMama
 
Posty: 10674
Rejestracja: 16 lis 2012, 20:33
Has thanked: 40 times
Been thanked: 222 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Blue » 07 kwie 2014, 12:49

daj spokój,ale oszustwo
Blue
SuperMama
 
Posty: 18363
Rejestracja: 11 lis 2012, 9:59
Has thanked: 15 times
Been thanked: 206 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: martula_87 » 07 kwie 2014, 12:57

Blue pisze:ale oszustwo

Dajmy jeszcze szansę oby to była zwykła pomyłka.

A jeżeli nie to masakra podobny jest tylko kolor ale nic więcej.....
Obrazek
Awatar użytkownika
martula_87
SuperMama
 
Posty: 8644
Rejestracja: 28 paź 2012, 6:39
Has thanked: 242 times
Been thanked: 93 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 07 kwie 2014, 13:00

martula_87 pisze:podobny jest tylko kolor ale nic więcej.....
ja stwierdziła, że to co mają wspólne to ... kaptur
Jak jeszcze trochę poszukamy, to może nam wyjdzie, że to jednak to samo =))))
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 07 kwie 2014, 14:56

Deco-Ania, a czy w samej aukcji również nie było zdjęcia tego ciuszka po prawej stronie?
Rozumiesz mnie?
Czy przypadkiem zdjęcie główne nie było takie jak z lewej, po to, żeby przyciągnąć potencjalnego kupującego,a w samej aukcji zupełnie inny ciuszek?!
Wiele aukcji na allegro takich widziałam...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Deco-Ania » 07 kwie 2014, 16:23

Patrycja11 pisze:Deco-Ania, a czy w samej aukcji również nie było zdjęcia tego ciuszka po prawej stronie?
Rozumiesz mnie?
Wiem o co Ci chodzi. Ale sprawdziłam to przed zakupem. Nie było.
Zobacz: http://allegro.pl/show_item.php?item=4084374719

Mam już odpowiedź od sprzedawcy.
Oficjalnie: dostali błędną dostawę od producenta.
Mam odesłać "to coś" (zwracają koszty) i do wyboru: albo wymiana towaru, albo zwrot kosztów.
Obrazek
Obrazek
Deco-Ania
SuperMama
 
Posty: 10551
Rejestracja: 31 paź 2012, 11:07
Has thanked: 97 times
Been thanked: 194 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 07 kwie 2014, 19:55

Deco-Ania pisze:Oficjalnie: dostali błędną dostawę od producenta.
ta jaaasne... Ja bym jednak poprosiła o zwrot kasy, bo moim zdaniem oszukują.. :roll:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Juska » 05 cze 2014, 16:47

Jeśli chodzi o zakupy internetowe przestrzegam przed kupowaniem tanich markowych perfum, że niby testery, albo przepakowywane w Polsce, albo coś tam jeszcze. Raz się skusiłam, ze trzy lata temu... Po jakimś czasie dostałam wezwanie na komendę :) Musiałam składać zeznania, bo okazało się, że perfumy były kradzione i jeszcze koleś kogoś tam oszukał no i była sprawa. Generalnie niemiłe doświadczenie i dostałam po łapach za skąpstwo :P
Awatar użytkownika
Juska
 
Posty: 155
Rejestracja: 04 cze 2014, 16:15
Has thanked: 0 time
Been thanked: 2 times

Re: Konia z rzędem temu kto odpowie czyli samopomoc cz.2

Postautor: PositiveAga » 02 wrz 2014, 17:45

dziewczyny proszę o poradę...
kupiłam na allegro kilka zabawek dla Małego, dzisiaj odebrałam paczkę w Paczkomatach, od razu otworzyłam i okazało się że jednej zabawki brakuje, a na paragonie jest ona wyszczególniona... natychmiast zadzwoniłam do sprzedającego ale nie dodzwoniłam się bo pracują tylko do 16
jutro od rana będę znowu próbowała ale tak się zastanawiam jak im udowodnić że faktycznie tej jednej zabawki brakowało?? gdybym zamawiała kurierem to bym przy nim sprawdziła, a tak jedynym moim świadkiem był mąż
któraś z was miała podobny przypadek? a co jeśli nie dogadam się ze sprzedającym? jest jakaś szansa na odzyskanie tej zabawki (nie była wcale taka tania więc szkoda jest pieniążków)?
Rafałek 09.04.2014 | 3200g | 55cm |
Obrazek
Awatar użytkownika
PositiveAga
 
Posty: 312
Rejestracja: 07 sie 2013, 12:50
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 22 sty 2015, 23:08

Pytanie mam:
Kupiłam przedmiot, ale nie pasowała mi jakość i zgodnie z opisem aukcji odesłałam w ciągu trzech dni. Sprzedająca oczywiście wyraziła zgodę etc. Po tygodniu od nadania paczki zapytałam, kiedy dostanę pieniądze, co spotkało się z odpowiedzią, że już wysłała. Po kolejnym tygodniu zapytałam, gdzie są moje pieniądze - odp: "Przepraszam, że tak długo, ale wysłałam na poczcie". Aha, a ja wyglądam tak: :o)
Odpisałam, że w takim razie, jeśli nie wpłyną po 3 dniach, to zgłaszam spór. Ostatniego dnia pieniądze pojawiły się na moim koncie.

I jaki mam wystawić komentarz?
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malulu » 22 sty 2015, 23:13

Neutralny/negatywny. W zależności jak bardzo podniosła Ci ciśnienie. Pieniądze odzyskałaś, ale musiałaś się naczekać/naprosić.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
malulu
SuperMama
 
Posty: 4263
Rejestracja: 22 sty 2013, 20:09
Lokalizacja: Łowicz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 76 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Patrycja11 » 23 sty 2015, 8:36

malulu, dobrze pisze :D
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Patrycja11
Moderator
 
Posty: 9186
Rejestracja: 30 paź 2012, 13:47
Lokalizacja: Konstantynów
Has thanked: 198 times
Been thanked: 117 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Hosiole » 23 sty 2015, 8:39

A co zrobić w sytuacji kiedy zakupiłam przedmiot 1. listopada (!) do dziś go nie otrzymałam, zwrotu pieniędzy również...
Założyłam spór, odpowiedzi na niego nie otrzymałam i spór został automatycznie zamknięty...?
Obrazek
Obrazek
Hosiole
SuperMama
 
Posty: 899
Rejestracja: 29 paź 2012, 15:45
Has thanked: 5 times
Been thanked: 16 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: Pepsi » 23 sty 2015, 20:31

malaJu pisze:I jaki mam wystawić komentarz?

ja bym wystawiła neutrala. Bo w sumie $ dostałaś. Fakt faktem, ze musiałaś się poczekać....

Hosiole pisze:A co zrobić w sytuacji kiedy zakupiłam przedmiot 1. listopada (!) do dziś go nie otrzymałam, zwrotu pieniędzy również...
Założyłam spór, odpowiedzi na niego nie otrzymałam i spór został automatycznie zamknięty...?

Postraszyć zgłoszeniem na policje i zgłosić sprawę do allegro. Sprzedający dostanie od nich maila z przypomnieniem, może ostrzeżenie a w najgorszym przypadku przyślą Ci info, ze nie są arbitrem w sprawie :P
Obrazek

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie.
Awatar użytkownika
Pepsi
Moderator
 
Posty: 4032
Rejestracja: 02 lis 2012, 20:17
Has thanked: 12 times
Been thanked: 61 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 23 sty 2015, 20:51

Pepsi pisze:ja bym wystawiła neutrala. Bo w sumie $ dostałaś. Fakt faktem, ze musiałaś się poczekać....

No właśnie ku niemu się skłaniam.
Dzieki, Dziewczyny!
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malaJu » 04 lut 2015, 1:09

Oto mój komentarz:
"Komentarz neutralny, gdyż zbyt wolno trwała procedura zwrotu pieniędzy na moje konto. Odniosłam wrażenie, że dopiero groźba założenia sporu skłoniła Panią do dokonania przelewu. "

Czyli byłam miła. Ani słowa o tym, że towar nie zgadzał się z opisem i dlatego go odsyłałam.

Oto odpowiedź (pisownia oryginalna):
"Witam
pieniądze które zarobiłam poszły na długi i jedzenie dla dzieci myslałam ze wszystko będzie ok i musiałam jescze raz tą paczke sprzepać,,,, kupiła ją Pani z włoch i 2 tygodnie mi wysyłała pieniądze .Jest bardzo zadowolona z ubran juz 2 paczę kupiła .A Pani bardzo dziękuje za zepsucie mi opini w komentarzach W rzyciu bym Pani nie oszukała tylko potrzebowałam troche czasu a tak własnie jest ze nawet polacy we włoszech mają cięzko DZIĘKI JESZCZE RAZ ZA KOMENTARZ "

Ręce mi opadły. Nawet nie wiem czy i co odpisać.

Żeby było jasne - jednego negatywa już ma na koncie, więc nie byłam ta najgorsza ;)
Awatar użytkownika
malaJu
Administrator
 
Posty: 10299
Rejestracja: 21 paź 2012, 19:37
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 722 times
Been thanked: 264 times

Re: "Alle drogo" czyli gdy mamy problem z zakupami interneto

Postautor: malulu » 04 lut 2015, 7:38

malaJu, musiałam kilka razy to przeczytać, żeby zrozumieć o co chodziło tej babie. Daj sobie spokój. Nie ma co sobie psuć miłego dnia :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
malulu
SuperMama
 
Posty: 4263
Rejestracja: 22 sty 2013, 20:09
Lokalizacja: Łowicz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 76 times

PoprzedniaNastępna

Wróć do Kobieta na zakupach

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron