kari pisze:yuna dopóki jej dobrze w foteliku do 13 kg, to nie ma co zmieniać
Innowacyjny system zabezpieczeń przed uderzeniem bocznym.
6-stopniowa regulacja wysokości zagłówka dopasowującego fotel do wielkości dziecka.
Łatwy w użytkowaniu centralnie regulowany system napinania pasów dziecka.
Przewożenie dzieci do 13kg i ok. 18 miesięcy (do 13 kg, ECE Grupa 0+ ) tyłem do kierunku jazdy, z wkładką redukującą kąt leżenia, szczególnie ważna dla najmniejszych.
Obrotowy klin umożliwiający doskonałe dopasowanie Ultimaxa do siedzenia samochodowego.
Bardzo stabilne montowanie fotela przodem do kierunku jazdy (9 kg-18 kg, ECE-Grupa I ) dzięki bezstopniowemu urządzeniu napinającemu w części bazowej na którą montuje się siedzisko fotela.
Łatwe w regulowaniu 5- stopniowe położenie fotela obrotową gałką dające możliwość spania dziecku.
Pierwszy fotelik od urodzenia do około 4 lat. Dzięki możliwości przebudowania go z fotelika zbliżonego do standardowego "kubełka" w klasyczny fotelik z grupy 9 kg-18 kg, dodatkowo z możliwością wysuwania zagłówka. To jest to czego szukają wszyscy po urodzeniu dziecka.
kari pisze:no to chyba, że tak
jak chcesz możemy pożyczyć Wam MC Citi dopóki nie kupicie czegoś większego
Ba! Oczywiście, że znamy.Sybel pisze:Nie wiem, czy znacie tę stronę, jeśli nie, to się może przyda:http://fotelik.info/pl/testy/
Deco-Ania pisze:Ba! Oczywiście, że znamy.Sybel pisze:Nie wiem, czy znacie tę stronę, jeśli nie, to się może przyda:http://fotelik.info/pl/testy/
Deco-Ania pisze:Pepsi, ja stawiam na Maxi Cosi AP - ale pewnie na wiosnę dopiero wymienimy.
Marcka pisze:a na co trzeba zwrócić uwagę kupując fotelik samochodowy?
My właśnie przymierzamy się do zakupu fotelika 9-36kg ale nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę, co jest ważne a co mniej.
Jakub_Paluch pisze:Przede wszystkim polecam zastanowić się nad kupnem fotelika 9-18
Jakub_Paluch pisze:Przede wszystkim polecam zastanowić się nad kupnem fotelika 9-18. Jest to rozwiązanie najbezpieczniejsze i kształtem najbardziej odpowiadające fizjonomii maluszka. Proszę sobie wyobrazić, że fotel 9-36 będzie Pani używać nawet 11 lat!
Jakub_Paluch pisze: Oczywiście zawsze wskazana jest przymiarka fotelika do auta (nie każdy pasuje wszędzie), nauka poprawnego montażu i prawidłowego zapinania dziecka.
nie jestem ekspertem ale NIE KUPOWAĆ UŻYWANYCH!! Nie są już tak wytrzymałe bo używane-a jeśli z nieznanego źródła kupujemy to nie wiemy czy taki fotelik nie brał udziału w wypadku i nawet jeśli na pierwszy rzut oka jest w porządku to nie wiemy jaki stan jest jego konstrukcji-nie umiem tego ubrać w słowa ale mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi. Np. w Niemczech policja niszczy każdy fotelik który brał udział w wypadku nawet jak jechał bez małego pasażera.malaJu pisze:No i drugie pytanie - czy można kupować fotelik używany? A właściwie dlaczego nie można? Używany czyli np. na Allegro
Mirasek pisze:nie jestem ekspertem ale NIE KUPOWAĆ UŻYWANYCH!!malaJu pisze:No i drugie pytanie - czy można kupować fotelik używany? A właściwie dlaczego nie można? Używany czyli np. na Allegro
Jakub_Paluch pisze:Przede wszystkim polecam zastanowić się nad kupnem fotelika 9-18. Jest to rozwiązanie najbezpieczniejsze i kształtem najbardziej odpowiadające fizjonomii maluszka. Proszę sobie wyobrazić, że fotel 9-36 będzie Pani używać nawet 11 lat!
Pepsi pisze:Te foteliki w kategorii wagowej 9-18 kg to nawet nie maja kiedy się zniszczyć
Fionka pisze:a w tych 18-36 nie ma się CO zniszczyć .
malaJu pisze:Panie Jakubie, to ja mam pytanie może niekoniecznie dotyczące mnie, ale na pewno wiele osób się nad tym zastanawia - czy fotelik bez bazy może być równie bezpieczny jak z bazą? Innymi słowy, czy naprawdę prócz aspektów związanych z łatwością montażu jest sens ją kupować? Nie oszukujmy się, kosztuje krocie...
No i drugie pytanie - czy można kupować fotelik używany? A właściwie dlaczego nie można? Używany czyli np. na Allegro.
P.S. Wiecie, że w "Mama i ja" można negocjować ceny?
Pepsi pisze:Fionka pisze:a w tych 18-36 nie ma się CO zniszczyć .
no nie ma , bo takie nie istnieją
malaJu pisze:czy fotelik bez bazy może być równie bezpieczny jak z bazą? Innymi słowy, czy naprawdę prócz aspektów związanych z łatwością montażu jest sens ją kupować? Nie oszukujmy się, kosztuje krocie...
Pepsi pisze:malaJu pisze:czy fotelik bez bazy może być równie bezpieczny jak z bazą? Innymi słowy, czy naprawdę prócz aspektów związanych z łatwością montażu jest sens ją kupować? Nie oszukujmy się, kosztuje krocie...
ale to chyba w kategoriach 0-13 kg i 9-18kg, bo później nie ma aż tak wielkiej różnicy. My kupiliśmy Recaro Monza Nova z Isofixem i różnica miedzy fotelikiem z Isfixem a bez była 100zł.
a czy w takiej sytuacji nie ma opcji wymiany tylko tych steropianowych elementów?Jakub_Paluch pisze:Steropiany które pełnią funkcję materiałów pochłaniających energię są jednorazowe, kiedy raz dziecko wgniecie je np. uderzając główką, nie wrócą do poprzedniej struktury i więcej nie zadziałają
Jakub_Paluch pisze:Natomiast w grupie 15-36, jako że isofix nie spełnia już tylu funkcji oraz nie potrzeba w foteliku dodatkowej nogi, różnice w cenie to faktycznie 100-200zł
Wróć do Ekspert ds. bezpieczeństwa w samochodzie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość