lmyszka pisze:Wyścig szczurów??
lmyszka pisze:Wyścig szczurów??
AgaGrusiecka pisze:a uzasadnienie nijak się ma do tej propozycji. Zwłaszcza punkt 1, że mogą osiągać sukcesy na miarę swoich możliwości Po takiej argumentacji spodziewałabym się indywidualnego podejścia do ucznia i doceniania jego postępów niezależnie od postępów innych dzieci.
MamaŻaby pisze:Powiecie mi w takim razie czemu te szkolne głowy tego nie widzą?
.lmyszka pisze:Wyścig szczurów??
MamaŻaby pisze:Tylko jeśli wprowadzą ten projekt to ja nie wiem jak przekonam córkę, że to nie jest ważne.
MamaŻaby pisze:Tylko jeśli wprowadzą ten projekt to ja nie wiem jak przekonam córkę, że to nie jest ważne.
Blue pisze:Powiem tak,jako wzorowa uczennica,maszynka od czerwonych pasków co roku,wiem,że to nie było tego warte,ten wysiłek włożony nie był wart.Łzy wylane nad fizyką można było ominąć i choćby odpocząć,zadowolić się 3.
Na pewnym etapie mama płaciła nam za dobre oceny (5 i 6).Trwało to krótko,bo chyba oprzytomniała.Ale wiem jak ważne
było dla niej POCHWALIĆ SIĘ rodzinie i znajomym,że ma dobrze uczące się dzieci,jak szukała czegoś co jej się w zyciu udało.Nie mam pretensji,wiem że szukała rekompensaty w nas i potwierdzenia,że co jak co,może brakowało i brakuje jej tego czy tamtego (nie mam na myśli spraw materialnych),może miała ciężko a nawet bardzo ciężko,ale dzieci jej się udały.A my byliśmy zadowoleni,że ona jest zadowolona i dumna.
A potem juz sami sobie wmawialiśmy,że to przecież takie ważne wypaść jak najlepiej,wewnętrzna presja trzymania wysokiego "poziomu".
Tekst z linka od MamaŻaby z innego wątku:
http://agnieszkastein.pl/szostki-czy-zdrowie/
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości